Gdzie mogę znaleźć datę produkcji mojego produktu?
Wszystkie produkty RECARO, które zostały wyprodukowane od października 2019 roku, mają naklejkę identyfikacyjną, na której jest wskazana data produkcji. Wszystkie produkty wyprodukowane przed październikiem 2019 roku mają naklejkę z kodem kreskowym z numerem seryjnym, aby poznać datę produkcji należy skontaktować się z Autoryzowanym Serwisem lub pod adresem recaro@avova-childcare.com.
About RECARO
Jak mogę skontaktować się z jednostkami biznesowymi RECARO?
Pytania dotyczące foteli lotniczych RECARO
RECARO Aircraft Seating GmbH & Co. KG
Daimlerstraße 21
74523 Schwäbisch Hall
Germany
Phone: +49 791 503-7000
Fax: +49 791 503-7163
E-mail: info@recaro-as.com
Pytania dotyczące foteli gamingowych RECARO
RECARO Gaming GmbH & Co. KG
Schloßstraße 70
70176 Stuttgart
Germany
Phone: +49 711 504 376 44
E-mail: info@recaro-eg.com
Pytania dotyczące foteli samochodowych RECARO
RECARO Automotive
Stuttgarter Straße 73
73230 Kirchheim unter Teck
Germany
Phone: +49 7021 9350-00
Fax: +49 7021 9353-39
E-mail: info@recaro-automotive.com
Pytania dotyczące foteli RECARO do pojazdów użytkowych
RECARO Automotive
Technisches Zentrum
Hertelsbrunnenring 2
67657 Kaiserslautern
Germany
Phone: +49 631 418-2222
Fax: +49 631 418-1999
E-mail: cv.service@recaro-automotive.com
Pytania dotyczące marki RECARO, Grupy RECARO i Holdingu RECARO
RECARO Holding GmbH
Jahnstraße 1
70597 Stuttgart
Germany
Phone: +49 711 25277-0
Fax: +49 711 25277-231
E-mail: info@recaro.com
Gdzie mogę kupić gadżety RECARO?
Cieszymy się, że jesteś zainteresowany gadżetami RECARO.
Obecnie pracujemy nad oficjalnym sklepem dla fanów i sympatyków marki, w którym będzie można je zamówić bezpośrednio.
General questions
Gdzie mogę kupić części zamienne (np. nową tapicerkę) do moich produktów RECARO?
Prosimy o kontakt z Autoryzowanym Serwisem lub pod adresem recaro@avova-childcare.com
Z kim mam się kontaktować w przypadku pytań dotyczących gwarancji i reklamacji?
Prosimy o kontakt z Autoryzowanym Serwisem lub pod adresem recaro@avova-childcare.com
Mój produkt jest uszkodzony, ale nie podlega gwarancji. Jakie mam możliwości naprawy produktu?
Gwarancja w Europie obejmuje produkt przez 2 lata od daty zakupu, z wyjątkiem produktów, na które gwarancja została rozszerzona. Jeśli produkt nie jest objęty gwarancją, niestety nie możemy przystąpić do wymiany produktu.
Obecnie pracujemy nad jak najszybszym wprowadzeniem międzynarodowej usługi naprawy technicznej.
Gdzie mogę znaleźć datę produkcji mojego produktu?
Wszystkie produkty RECARO, które zostały wyprodukowane od października 2019 roku, mają naklejkę identyfikacyjną, na której jest wskazana data produkcji. Wszystkie produkty wyprodukowane przed październikiem 2019 roku mają naklejkę z kodem kreskowym z numerem seryjnym, aby poznać datę produkcji należy skontaktować się z Autoryzowanym Serwisem lub pod adresem recaro@avova-childcare.com.
Zgubiłem instrukcję, gdzie mogę ją znaleźć w Internecie?
Tutaj znajdziesz wszystkie nasze instrukcje dotyczące aktualnych i poprzednich kolekcji: https://www.recaro-childsafety.com/service/manuals-videos.html
Jeśli nie ma go na liście, skontaktuj się z Autoryzowanym Serwisem lub wyślij zapytanie pod adres recaro@avova-childcare.com
Czy mogę używać produktów z rynku wtórnego?
Zdecydowanie odradzamy używanie fotelików dziecięcych z rynku wtórnego, ponieważ ich przeszłość jest zwykle niejasna i w trakcie ich eksploatacji mogły wystąpić uszkodzenia niewidoczne gołym okiem.